מחזור משכנתא

המידע הזה, אולי לא יתאים לזוגות צעירים, המתעניינים במשכנתא והוא נכוון יותר לאוכלוסייה המבוגרת יותר אלה שעברו את גיל 60. אנשים בגילאים האלה, אשר מעוניינים במשכנתא יכולים ליטול משכנתא הפוכה. זהו שם נרדף למשכנתא ללא מטרה שהיא משכנתא הניתנת כבר על נכס קיים. הדבר הבולט במשכנתא הפוכה הוא שאין החזרים חודשיים לרוב, מדובר על בין 30%-50% מימון והכול תלוי בגיל הלווה. ככל שגיל הלוה מבוגר יותר, כך הוא יוכל לקבל יותר מימון למשל אם שווי הנכס הוא מיליון שקלים, הלווה יוכל לקבל בין 300,000 ₪ עד ל- 500,000 ₪. השינוי המהותי במשכנתא זו, הוא שאין צורך לשלם את החזרי המשכנתא חודש בחודשו, כי אם לצבור חוב שיוחזר, כאשר הלווה יילך לעולמו.

גמישות פיננסית למתקשים "לסגור את החודש"

למי שמתעניין במשכנתאות שעשויות להביא פתרון יעיל, משכנתא הפוכה, למעשה מאפשרת ללווים המבוגרים, גמישות למי שמתקשה לגמור את החודש מהקצבה החודשית שהוא מקבל מתוקף יציאתו לגמלאות. משכנתא זו למעשה, מספקת מרווח נשימה. יש לקרוא היטב את חוזה ההלוואה ולשים לב לסעיפים השונים כגון, ירידת ערך הנכס או כאשר מבקשים פירעון מידי על ההלוואה. יש לציין, כי משכנתא הפוכה, מתאימה לאנשים שמעוניינים ליטול הלוואה לעזרה לרכישת נכס לילדיהם והם נוטלים אותה נגד משכון ביתם לטובת ההלוואה לה הם זקוקים.

מחזור-משכנתא

פנו אל יועצי משכנתאות פרטיים על מנת להבין איזה סוג משכנתא כדאי לכם לקחת

יש לפנות אל יועצי המשכנתאות הפרטיים, מה שעשוי לגרום לכם להבין, איזו משכנתא כדאי לכם ליטל, על פי ההכנסות שלכם, על פי הגיל והצרכים האישיים שלכם. בגלל השינוי הרב שקיים בכלכלה הישראלית, הריבית ירדה באופן משמעותי, כך שגם אלה שכבר נטלו משכנתא אשר הייתה בריבית גבוהה יותר מתעניינים לגבי מחזור משכנתא היות והמשכנתא שהם נטלו בעבר, הייתה בריבית גבוהה יותר ולכן הפתרון שהרבה מסתייעים בו, הינו מחזור ההלוואה הקיימת. הכוונה היא ממש כמו ללקיחת הלוואה לסגירת המינוס בתנאים שהם הרבה יותר נוחים. הרבה צרכני משכנתאות מבצעים שינוי מבורך זה שחסך להם אלפי שקלים.

הקפידו על פנייה ליועצי משכנתאות בלתי תלויים

אנו יודעים, כי יועצי המשכנתאות בבנקים, יעשו ככל שביכולתם להיות לטובת הבנק ולשרת את האינטרסים הכלכליים שלו. היום, קיימות חברות שבהם נמצאים יועצי משכנתאות בלתי תלויים שיכולים להיות הרבה יותר אובייקטיביים, מאשר יועצי המשכנתאות של הבנקים השונים בארץ. מומלץ להוציא השקעה שתהיה זניחה ולטובתכם, מאשר לגרום להלוואה שלכם להיות יקרה יותר, כאשר הריביות במשק השתנו מיום לקיחת המשכנתא ועד היום. בנוסף, יועץ משכנתאות בלתי תלוי, יוכל להתווכח מול הבנקים באמצעות קשריו , הידע והניסיון העשיר שלו בתחום זה. רבים כבר הבינו שכדאי להם להגיע ליועצי משכנתאות פרטיים, כך שיוכלו להשיג את המשכנתא המשתלמת ביותר בתנאים אטרקטיביים וכן למחזר משכנתא קיימת.

לקבלת יעוץ חינם

מלאו את הפרטים

התקשרו עכשיו 
Open chat
צריכים עזרה?