פתרונות מימון למבוגרים

כאשר אדם מגיע לגיל מבוגר, חוקי המשחק שהוא הכיר מבחינה כלכלית משתנים. פתאום החיים לא סובבים את מקום העבודה, כאשר אנשים מקטינים לרוב את היקף עבודתם בשנים המאוחרות של חייהם, עד יציאתם לפנסיה. בכל זאת, בשנים אלה עשויים אותם אנשים להזדקק לסכומי כסף לא מבוטלים, וזאת עבור העמידה בהוצאות השוטפות של חיי היום יום, דאגה למשפחה או אפילו כדי "סתם" לטייל, לפתח תחביבים חדשים או ליהנות בתקופה שעשויה להיות אידיאלית לכך. כדי לקבל את הסכומים האלה, רבים מאותם אנשים מחפשים גורם המעניק הלוואות למבוגרים.

פתרונות מימון למבוגרים

סקירה מהירה של שדה המשחק מאפשרת להצביע על מספר סוגי הלוואות למבוגרים, כל אחד בעל יתרונות משלו, וחשוב לא פחות – מתאים במצבים שונים בתכלית. הדוגמא המובהקת הראשונה היא משכנתא, או בצורה הנוגעת יותר לענייננו: משכנתא הפוכה. הרציונל כאן הוא שהמבוגרים יכולים למשכן את הבית או הדירה שבבעלותם – החל מ-15% ועד ל-50% – ובתמורה לקבל סכוף כסף חד פעמי גדול. באמצעות הסכום הזה הם יכולים לממן רכישות נקודתיות, להישאר עם הראש מעל המים מבחינה כלכלית או אפילו לשפר את איכות החיים שלהם. מאפיין חשוב של ההלוואה הזו הוא שהיא ניתנת במזומן, ללא החזרים חודשיים ועם האפשרות לפרוע את כספי ההלוואה עד שנה אחרי פטירתו של הלווה האחרון.

מה עושים מרבית האנשים שזקוקים לכסף נזיל ויש להם נכסים? פשוט מוכרים. נגשים לאחת מחברות התיווך בארץ או מחפשים חברת דירות למכירה בשביל למכור את הכנסים תמורת כסף נזיל. לאחר מכן שוכרים דירה או רוכשים דירה קטנה יותר ונשאר להם הרווח מהמכירה. אבל כאמור, לא הרבה מכירים את האופציה שנקראת "משכנת פנסיונית או הפוכה", המאפשרת גם להישאר בנכס הקיים וגם לקבל תמורתו כסף מזומן!

למה להיעזר במרכז למשכנתא הפוכה?

המרכז למשכנתא הפוכה הוא הכתובת למחפשים הלוואות למבוגרים, המותאמות להם בצורה מלאה ומוצעות בתנאים הנוחים והמשתלמים ביותר. מוקד המידע שלנו הוא המוביל בישראל בתחום ההלוואות והמימון עבור האוכלוסיה המבוגרת (בני 60 ומעלה), כשהסיוע הניתן במסגרתו הוא המקיף ביותר שיש.

המרכז למשכנתא הפוכה מעניק לכל לקוח שירות אישי, תוך אספקת הפתרונות המתאימים לו במידה רבה ביותר, ומקפיד ללוות אותו תמיד לכל אורך הדרך. החברה מבצעת את כל הבדיקות הנדרשות עבור לקוחותיה, מה שיאפשר להבין אילו פניות אינן רלוונטיות עבורם, ולעומת זאת ללמוד מהן האופציות המשתלמות יותר.

רוצים שנסביר לכם על תהליך המשכנתא בטלפון?
צרו עמנו קשר בדרך הנוחה לכם, לתיאום פגישה במשרדינו או בביתכם!

חייגו 03-5597788 או השאירו פרטים בטופס ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

לקבלת יעוץ חינם

מלאו את הפרטים

התקשרו עכשיו 
Open chat
צריכים עזרה?