למה לדעתנו אנחנו עדיפים על משכנתא הפוכה מגדל או משכנתא הפוכה בנק טפחות ואפילו משכנתא הפוכה בנק לאומי ועוד?

המתחרים שלנו ( משכנתא הפוכה מגדל / משכנתא הפוכה בנק לאומי או טפחות ועוד…) עושים עבודה טובה. אנחנו חושבים שאנחנו עושים עבודה טובה אפילו עוד יותר!

אז למה דווקא אנחנו מכל המתחרים? ברחבי הרשת ניתן למצוא אתרים רבים המציעים פתרונות שונים תחת הכותרת משכנתא הפוכה. אך מרבית השירותים אינם אישיים כלל או שאינם יודעים להתאים את עצמם לצרכים המיוחדים שלכם. המרכז למשכנתא הפוכה מוסמך כמורשה מטעם כלל מימון ומשכנתאות ובכך מקבל גב כלכלי איתן ושנים של ניסיון על מנת לתת לכם את המענה המושלם והמקצועי ביותר שתוכלו לקבל. גם אם תחפשו משכנתא הפוכה מגדל או משכנתא הפוכה בנק טפחות ואפילו משכנתא הפוכה בנק לאומי אנו בספק רב אם תצליחו לקבל את היחס, המקצועיות ושירות הלקוחות האישי והמדוייק שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו.

משכנתא הפוכה מגדל - משכנתא הפוכה בנק לאומי - משכנתא הפוכה בנק טפחות

משכנתא הפוכה מאפשרת לאזרחים מבוגרים לשמור על הנכס ובאותו הזמן להגביר את תזרים המזומנים החודשי בצורה בטוחה. בין שלל האפשרויות שניתן למצוא כיום, אנו מבטחים לשמור לתת לכם את המענה האישי ביותר בשביל לשרת את מירב הזכויות שלכם. אנחנו משוכנעים משכנתא הפוכה כלל היא האופציה המשתלמת והמקיפה ביותר שניתן כיום למצוא. אנחנו מזמינים אתכם לבדוק אותנו, מפני שאנחנו מאמינים שלא תמצאו משהו טוב יותר.

שוק המכשירים הפיננסים ארוכי הטווח המיועדים לאזרחים החל מגיל שישים הוא גדול מאוד ולעיתים נראה שקשה לבחור כיצד נכון לקחת הלוואה בגיל השלישי. כלים להגברת תזרים המזומנים כמו הלוואות המבוססות על החיסכון הפנסיוני עלולות להגדיל את ההוצאה החודשית ולשבש את הנוחות הבסיסית. מכירה של נכסים ותיקי השקעות פסיביים הפועלים ברקע הם פתרון מהיר אך משאירים אתכם ללא נכסים.

מה יש בנו שאין במתחרים שלנו כמו משכנתא הפוכה בנק טפחות או משכנתא הפוכה מגדל ואפילו משכנתא הפוכה בנק לאומי

למה דווקא אנחנו? כי אצלנו השירות הוא אישי וצמוד וזה חרוט על דגלנו כחברה מהיום הראשון להקמתה. כי אצלנו מלווה אתכם נציג החברה מיום הגשת הבקשה דרך השלמת התהליך וקבלת הכסף וגם שנים קדימה עד השלמת העסקה הסופי והחזרת החבות. המרכז למשכנתא הפוכה ואתם הופכים יחד את התקציב המשפחתי ליציב יותר ואת העתיד הפיננסי לבטוח הרבה יותר. נציגי המרכז מגיעים עד אליכם הביתה, יושבים אתכם ודואגים שלא תפספסו את הפרטים הקטנים. אנחנו במרכז למשכנתא הפוכה רוצים להפוך את הבית שלכם מנכס פסיבי לכזה שמשלם לכם. בית מניב זו הדאגה העיקרית שלנו ומהרגע שתפנו אלינו המומחים שלנו איתכם עד שתקבלו את הכסף.

למה דווקא אנחנו נשאיר אותך חופשי מדאגות?

אצלנו תמצאו שלא צריך לתת את הבית בשביל לקבל עבורו סכום כסף משמעותי. משכנתא הפוכה משאירה אצלכם את הבית כך שתוכלו לגור להמשיך לגור בו עוד שנים ארוכות. לא תזדקקו לעמוד במועדי החזרים קבועים לבנקים הגוררים קנסות, פיגורים ושיחות טלפון לא נעימות עם פקיד הבנק ואף יותר מכך. לא תצטרכו לעמוד בהחזרים חודשיים כלל ותוכלו לשלם את סכום ההלוואה הכולל מתוך מכירת הנכס עד כשנה לאחר פטירתו של הלווה. לקיחת משכנתא הפוכה איננה מלווה בעמלות מיותרות ואיננו גובים שכר טרחה בכלל. אצלנו תקבלו סכום כסף מזומן השווה עד כמחצית מסכום הנכס ישירות לידיכם או בתור קצבה חודשית בסכום קבוע.
עדיין מתלבטים בין משכנתא הפוכה בנק טפחותמשכנתא הפוכה בנק לאומימשכנתא הפוכה מגדל או המרכז למשכנתא הפוכה? למה להתלבט? תרימו טלפון או תשאירו פרטים ותנו לנו להפתיע אתכם לטובה!
להמשך קריאה בחרו נושא:
רוצים שנסביר לכם על תהליך משכנתא הפוכה בטלפון?
צרו עמנו קשר בדרך הנוחה לכם, לתיאום פגישה במשרדינו או בביתכם!

חייגו 03-5597788 או השאירו פרטים בטופס ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

לקבלת יעוץ חינם

מלאו את הפרטים

התקשרו עכשיו 
Open chat
צריכים עזרה?