משכנתא הפוכה לגיל השלישי – פתרון מושלם להשגת סכום כסף נזיל

מה הופך משכנתא הפוכה לגיל השלישי לכל כך כדאית?

המושג משכנתא מוכר לרובנו בכל הקשור לבקשת הלוואה גדולה מהבנק לצרכי רכישת דירה במקרה של זוגות צעירים. אך האם ידעתם כי קיימת גם משכנתא הפוכה לגיל השלישי? זוהי אחת הדרכים היעילות ביותר להשגת סכום כסף נזיל שיכול לשמש אתכם לצרכים רבים. במה בדיוק מדובר? מייד תבינו.

משכנתא מיוחדת לבעלי דירה בגיל השלישי

גם בני הגיל השלישי זקוקים מידי פעם לסכום כסף נזיל גדול יחסית. הצורך יכול להיות הגשמת חלום לטייל סביב העולם, סיוע כספי לילדים ולנכדים, רכישת מכונית חדשה או רצון להתחדש עם ארונות הזזה מעוצבים ויוקרתיים לחדר השינה. אלא שבגיל זה קשה מאוד להשיג סכומי כסף גבוהים במידה ולא חוסכים לאורך השנים, מאחר וכבר לא נמצאים במעגל העבודה. אז מה עושים? ובכן, אם  ברשותכם דירה, תוכלו לפנות אל חברה שמתמחה בהליכי משכנתא הפוכה לגיל השלישי, לשעבד את הנכס ולקבל תמורתו כסף בגובה של 20 עד 60 אחוזים מערכו. את ההלוואה ניתן לקבל ללא צורך בהוכחת הכנסה ולהחזירה בכל עת ללא שום צורך לשלם תשלומים חודשיים.

משכנתא הפוכה לגיל השלישי – מי זכאי לקבל אותה?

על מנת להיות זכאים לקבלת משכנתא הפוכה, יש להיות בעלי דירה שאינה משועבדת לבנק ואין עליה חובות נוספים. במקרים מסוימים, כאשר על הדירה קיים שיעבוד בעקבות משכנתא שעדיין לא נפרעה במלואה אך קרובה לכך, ניתן בכל זאת לקבל את כספי ההלוואה וזאת באמצעות החלפה למשכנתא הפוכה והקפאת התשלומים החודשיים של המשכנתא הרגילה. גובה ההלוואה המקסימאלי של משכנתא הפוכה עומד על עד 60% משוויו של הנכס והוא ניתן במלואו בגיל מתקדם. משום שההלוואה ניתנת ללא מבחן הכנסה או תלות בהכנסה עתידית, ניתן להשתמש בכספים לכל מטרה, גם אם הדירה אינה משמשת למגורים של הלווה אלא מושכרת לאחרים.

לבחור נכון את מסלול המשכנתא

בדיוק כמו שלוקחים משכנתא רגילה, גם כאשר מדובר על משכנתא הפוכה לגיל השלישי, חשוב מאוד לקבל את התנאים הטובים ביותר עבורה. מאחר ובגיל זה פחות ניתן להתנייד ולהתרוצץ בין הבנקים ולא תמיד יש את הכוחות לכך, רצוי להיעזר בשירותיה של חברה שמתמחה במציאת פתרונות מימון מתקדמים לבני הגיל השלישי. חברה מקצועית תבצע עבורכם את כל סקר השוק בין הבנקים וחברות הביטוח ותעזור לכם להשיג את המשכנתא ההפוכה המשתלמת ביותר ובריבית כמה שיותר נמוכה. כל זאת ללא דמי טיפול או לקיחת עמלה כלשהי.

 

בחברה איכותית אף יהיו מודעים לחשיבות היחס האישי בקבוצת גיל זאת ובהתאם לזאת ידאגו לספק לכם הסברים מקיפים לגבי כל התהליך כך שהכל יהיה שקוף וברור. בשורה התחתונה, זוהי הדרך הקלה ביותר להשיג את סכום הכסף החסר לכם ואין סיבה שלא תשתמשו בה.

לקבלת יעוץ חינם

מלאו את הפרטים

התקשרו עכשיו 
Open chat
צריכים עזרה?