מיחזור משכנתא הפוכה

תחום המשכנתאות הוא אחד המורכבים ביותר שיש, כאשר העובדה היא שכמעט כל אדם נדרש להיכנס למים העמוקים שלו פעם אחת בחייו לפחות. דבר ידוע הוא שבמצב הדברים הנוכחי, בו מחירי הדיור בישראל נוסקים לגבהים חדשים מדי שנה, קשה לחשוב על רכישת דירה ללא לקיחת משכנתא, ורצוי כזו בתנאים מועדפים המותאמת לצרכים וליכולות הכלכליות של הרוכשים כמו כפפה ליד. מחזור משכנתא הפוכה הופך לפתרון אידיאלי בלא מעט מקרים.

מחזור משכנתא הפוכה, בני גיל הזהב ומה שביניהם

מחזור משכנתא הפוכה, ברמת ההגדרה, הוא מצב בו מחליפים את מסלול המשכנתא הנוכחי במסלול חדיש, לרוב אטרקטיבי יותר (למשל, מבחינת הריבית שלו). במקרה של בני גיל הזהב, עם זאת, הסיבה העיקרית להחזר משכנתא עשויה להיות שונה: הרצון שלהם להצליח לשמור על איכות חיים גבוהה, אפילו במצב בו באופן טבעי ההכנסות שלהם יורדות עם השנים. באמצעות המחזור הם יכולים להקטין את ההחזר החודשי עבור המשכנתא, ובכך לשמור על רמת הכנסות גבוהה יחסית, שתאפשר להם למצות את המקסימום מהגיל בו הם נמצאים.
סיבה אחרת בגינה ניתן לשקול בחיוב מחזור משכנתא בגיל מבוגר מחזירה אותנו שוב לתרחיש הראשון, בו מגלים כי יש מסלול שיכול להיות אטרקטיבי הרבה יותר מזה הנוכחי. אסור לשכוח כי אנשים שגילם מבוגר לקחו לא פעם את המשכנתא שלהם עשרות שנים אחורנית, עם רכישת הדירה. במהלך תקופה ארוכה זו סביר שלא מעט דברים השתנו, מה שמביא לכך שהמשכנתא שנלקחה בזמנו אינה משתלמת בנקודת הזמן הנוכחית.

אפשר גם לקצר את תקופת המשכנתא

יש להדגיש כי מחזור משכנתא אינו נדרש רק כאשר מעוניינים להקטין את גובה ההחזר החודשי, תהא הסיבה לכך אשר תהא. גם התרחיש ההפוך, של הגדלת ההחזרים במטרה לקצר את תקופת המשכנתא, הוא אפשרי בהחלט. סיבה מרכזית לכך היא כספים שמשתחררים בגילאים מבוגרים – למשל, כספי קרנות הפנסיה או קופות הגמל – אשר יכולים לאפשר את הגדלת ההחזר, במטרה לסיים עם המשכנתא מוקדם ולקבל בכך שקט נפשי.

אז איך מתחילים?

המרכז למשכנתא הפוכה הוא המקום בו בני הגילאים המבוגרים (60 ומעלה), כמו גם בני משפחותיהם, צריכים להתחיל את המסע לעבר ההחלטה הכלכלית הנכונה ביותר מבחינתם. המדובר הוא במוקד מידע וביצוע הנחשב למוביל בישראל בתחום הפיננסי עבור בני גיל הזהב, כאשר אנשיו מסייעים ללקוחות לבחור במסלולים האידיאליים עבורם של מחזור משכנתא, או לחילופין לקיחת משכנתא הפוכה. העסק מעניק ללקוחות שירות אישי ומקיף, תוך ליווי לכל אורך הדרך, ומאפשר לכל אחד מהם לבחור, בסופו של יום, בפתרון המושלם עבורו.

 

רוצים שנסביר לכם על תהליך המשכנתא בטלפון?
צרו עמנו קשר בדרך הנוחה לכם, לתיאום פגישה במשרדינו או בביתכם!

חייגו 03-5597788 או השאירו פרטים בטופס ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

לקבלת יעוץ חינם

מלאו את הפרטים

התקשרו עכשיו 
Open chat
צריכים עזרה?