חשיבותה של משכנתא הפוכה

לא צריך לפרט על משכנתא ועל החשיבות שלה בעת רכישת דירה. מה שנדרש להדגיש הוא שעבור האוכלוסיה המבוגרת יותר, ניתן למצוא סוג אחר של משכנתא, חיוני אפילו יותר: זוהי משכנתא הפוכה, המהווה אחד מפתרונות המימון היעילים והנפוצים ביותר עבור בני גיל הזהב. לפניכם כל המידע שחשוב לדעת על פתרון מימון נפוץ זה, כולל התייחסות ליתרונות המגוונים של שימוש בשירותי המרכז למשכנתא הפוכה.

קווים לדמותה של המשכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה, ברמת ההגדרה, היא הלוואה מיוחדת המיועדת לבני שישים פלוס. התכלית העיקרית שלה היא שיעבוד נכס המגורים עבור אחוז ממנו במזומן, כשהפירעון נעשה על ידי יורשי הנכס עם מותו של האדם הלווה. ההלוואה היא בסכומים נכבדים ביחס לשווי הנכס – לרוב מ-15% בגיל 60 ועד ל-50% בגיל 90. התנאים הפיננסיים של המשכנתא נוחים ומתאימים לצרכים של בני גיל הזהב, המעוניינים באיכות חיים גבוהה בשנים המאוחרות של חייהם.

לקיחת משכנתא הפוכה מבוססת על מספר שלבים עיקריים. ראשית, נלקח סכום הלוואה במזומן, תוך העמדת הבית כבטוחה, כשאת סכום ההלוואה המקסימלי קובעים על פי גילם של מקבלי המשכנתא וערך הנכס. העיקרון כאן הוא שלוקחי ההלוואה (בני גיל הזהב) לא נדרשים להחזרים חודשיים, כאשר הפירעון שלה אפשרי עד לפרק זמן של שנה מרגע הפטירה שלהם, חלילה. חשוב להדגיש כי נכס המגורים נשאר בבעלותם של הלוויים כל עת, אם כי בתיאום עם החברה שמעניקה את ההלוואה הם יכולים למכור אותו. ההלוואה נושאת ריבית קבועה הצמודה למדד המחירים לצרכן.

אז איך מתחילים?

הנקודה המרכזית שחשוב להדגיש היא שהליך הלקיחה של משכנתא הפוכה, הוא פשוט ביותר. מעבר להליך הטכני שנדרש לעשות (למשל, רישום מסודר בלשכת רישום המקרקעין), חשוב לבחור במשכנתא המתאימה ביותר לצרכים של האדם שלוקח אותה, הן בנקודת הזמן הנוכחית והן בשנים הבאות. המרכז מוסמך לטפל בכל ההיבטים של בקשות להלוואה מסוג זה, כאשר השירות שאנשיו מעניקים ללקוחות הוא אישי וניתן לכל אורך הדרך.

אנשי המרכז למשכנתא הפוכה מעניקים ללקוחות ייעוץ מקיף ויד מסייעת. אתם מוזמנים ליצור קשר עם המרכז, בדרך הנוחה לכם, לתאם פגישה במשרד או בביתכם ולהתקרב צעד משמעותי לעבר שיפור הרווחה הכלכלית שלכם או של היקרים לכם.

רוצים שנסביר לכם על תהליך המשכנתא בטלפון?
צרו עמנו קשר בדרך הנוחה לכם, לתיאום פגישה במשרדינו או בביתכם!

חייגו 03-5597788 או השאירו פרטים בטופס ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

לקבלת יעוץ חינם

מלאו את הפרטים

התקשרו עכשיו 
Open chat
צריכים עזרה?