הלוואות למבוגרים

כיום, על רקע העלייה המשמעותית בהוצאות המחייה בשנים האחרונות, אנחנו צריכים לעבוד יותר כדי לחיות בצורה מכובדת. הבעיה היא שרבים שיוצאים ממעגל העבודה בעשורים המאוחרים של חייהם, נתקלים במצב שהוא הכל חוץ מפשוט. כאשר ההכנסות יורדות בצורה ניכרת במהלך השנים, נדרש לא פעם למצוא פתרונות מימון למבוגרים, אפילו פתרונות יצירתיים. החדשות הטובות הן שאם רק יודעים היכן לחפש ולמי לפנות, ניתן למצוא מספר פתרונות יעילים, שמחזיקים במלוא הפוטנציאל לשפר את איכות חייהם של המבוגרים ולאפשר להם שקט נפשי מבחינה כלכלית.

משכנתא הפוכה, הלוואות ומה שביניהן

 כשמדברים על פתרונות מימון למבוגרים, נכנסים לשדה משחק ובו לא מעט אפשרויות. זה מתחיל עם הפתרונות המוכרים יותר, בראשן הלוואות למבוגרים (הן הלוואות בנקאיות והן הלוואות חוץ בנקאיות). הבעיה היא שהתמונה כאן נחשבת למורכבת יותר ביחס לאוכלוסיות אחרות. הסיבה לכך היא יכולת ההחזר הנמוכה יחסית של רבים הנמנים על האוכלוסיה המבוגרת, שמגדילה מבחינת הגורמים הפיננסיים את הסיכון שההלוואה לא תוחזר להם במלואה. לכן, אישור ההלוואה, ובטח בתנאים סבירים, אינם מובנים מאליהם כלל וכלל, מה שמעלה מחשבות על פתרונות מימון אחרים.

הפתרון האחר, שנחשב למומלץ הרבה יותר, הוא לקיחת משכנתא הפוכה. העיקרון כאן פשוט, כאשר המבוגרים ממשכנים את הנכס אשר בבעלותם ומקבלים תמורתו סכום הלוואה, הנע בין 15% ל-50% מערך הנכס: גיל הלווים ושווי הנכס מגדירים את הסכום המקסימלי שניתן להעניק. המבוגרים יכולים להמשיך להתגורר בבית כל התקופה, כאשר הם נהנים מקבלת סכומי כסף שישפרו את איכות החיים בשנים המאוחרות. את ההלוואה ניתן להחזיר בכל שלב, כאשר מבחינה מעשית אלה שיעשו זאת יהיו היורשים, שעשויים להשיב אותה עד שנה לאחר מותם של הלווים.

 

הפתרונות שלנו בתחום

המרכז למשכנתא הפוכה נחשב לאחד הגורמים המומחים בישראל במציאת פתרונות מימון לאוכלוסיה המבוגרת, עם דגש ניכר על משכנתא הפוכה. המרכז מפעיל מוקד מידע הנחשב לגדול מסוגו בנושאי המימון הפיננסי עבור בני שישים ומעלה, ומסייע ללקוחותיו למצוא את פתרון המימון המתאים לצרכים שלהם במידה הגבוהה ביותר.

המרכז למשכנתא הפוכה מחזיק במוניטין חיובי במיוחד בתחום עקב המומחיות הגבוהה של אנשיו בתחום, יחד עם היחס האישי והליווי המקיף שהם מעניקים ללקוחותיו: החל מהצגת האפשרויות הבסיסיות בשדה המשחק, דרך ביצוע הבדיקות החיוניות עבור המבוגרים ועד להתנהלות מול המוסדות השונים.

רוצים שנסביר לכם על תהליך המשכנתא בטלפון?
צרו עמנו קשר בדרך הנוחה לכם, לתיאום פגישה במשרדינו או בביתכם!

חייגו 03-5597788 או השאירו פרטים בטופס ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

לקבלת יעוץ חינם

מלאו את הפרטים

התקשרו עכשיו 
Open chat
צריכים עזרה?